ميز امداد (مدد)یا help desk به مجموعه فرآيند ها و مكانيزم هائي گفته ميشود كه از آنها براي ارائه خدمات پشتيباني به مشتريان و كاربران محصولات شركت استفاده ميشود. help desk(مدد) به شركت كمك ميكند مشكلات كاربران و مشتريان را جمع آوري نموده و در سريعترين زمان ممكن براي رفع آنها چاره انديشي نمايد.
رايج ترين كاربرد help desk(مدد) در واحد انفورماتیک سازمانها ميباشد ولي در تمامي صنايع ديگر نيز كاربرد دارد كه از آن جمله ميتوان به صنايع پوشاك، الكترونيك، مواد غذائي و اتومبيل اشاره كرد.
یکی از مهمترین بخشها در نرم افزار درگاه انفورماتیک امکانات و قابلیت مدیریت تجهیزات و دارائی ها میباشد ، در این سیستم سعی شده با طبقه بندی اطلاعات از روش مشترکی برای ثبت داده ها استفاده شود البته لازم به ذکر است ماژول جمع آوری اطلاعات نیز که درادامه توضیح داده خواهد شد میتواند کمک شایانی به سهولت جمع آوری اطلاعات اولیه در این زمینه و حتی مدیریت تغییرات اتفاق افتاده نیز داشته باشد.
در سیستم درگاه انفورماتیک بخش مدیریت درخواستها بخش حیاتی و عمده ای از سیستم را تشکیل میدهد ، روش متنوع ثبت موارد مانند ثبت مستقیم، ثبت تلفنی، استفاده از سیستم پاسخگوی خودکار و هوشمند، ثبت از طریق پیامک و به همین شکل اطلاع رسانی آتی در پاسخگویی به موارد ثبت شده، پیچیدگی و تنوع این حوزه از کار را به مراتب دوچندان کرده است.
با استفاده از هر نوع پلت فرم هر درخواستی را از هر دستگاه دیجیتال سخت افزاری و نرم افزاری دریافت کنید
در خواست ی که از سرویس گیرندگان دریافت میشود را به راحتی مدیریت و خواسته آن ها را فراهم آورید.
با ارزیابی میتوانید نحوه کیفیت کار خود را بسنجید
موضوع اطلاع از داشته ها و دارائی ها همواره یکی از چالش سازمان بزرگ بوده است ،هرچند در حالت کلی به دلیل تنوع بالای محصولات بخش فناوری اطلاعات این کار، کاری دشوار و پیچیده محسوب میشود اما خوشبختانه میتوان با استفاده از ابزار اتوماتیک تا حدی این مساله را مرتفع نمود. این ابزارها به ما امکان میدهند که از جزئیات سخت افزارها و نرم افزار نصب شده بر روی دستگاه کاری اطلاع یافته و تا حد امکان تغییرات و جابجایی ها کنترل و ردیابی شوند.
تمام پرسنل و مشتریان شما به راحتی می توانند بدون نیاز به داشتن دانش و تخصصی خاصی ، با این نرم افزار کار کنند.
تمام پرسنل و مشتریان شما به راحتی می توانند بدون نیاز به داشتن دانش و تخصصی خاصی ، با این نرم افزار کار کنند.
به دلیل نوع طراحی استفاده شده ، سیستم تیکتینگ به راحتی بر روی تمامی دستگاه ها نظیر کامپیوتر شخصی ، لپتاپ ، موبایل و تبلت قابل استفاده خواهد بود.
به دلیل نوع طراحی استفاده شده ، سیستم تکتینگ به راحتی بر روی تمامی دستگاه ها نظیر کامپیوتر شخصی ، لپتاپ ، موبایل و تبلت قابل استفاده خواهد بود.
تنظیمات اصلی این نرم افزار در عرض کمتر از 5 دقیقه صورت خواهند پذیرفت و پس از آن می توانید کار خود با سیستم تیکتینگ را آغاز نمایید.
تنظیمات اصلی این نرم افزار در عرض کمتر از 5 دقیقه صورت خواهند پذیرفت و پس از آن می توانید کار خود با سیستم تیکتینگ را آغاز نمایید.
از گروه کوچک تا سازمان بسیار بزرگ ، همگی پلن خاص خود را برای خرید این نرم افزار در اختیار خواهند داشت.
از گروه کوچک تا سازمان بسیار بزرگ ، همگی پلن خاص خود را برای خرید این نرم افزار در اختیار خواهند داشت.
این سیستم قادر است تا برای پرسنل و مشتریان شما به هر دو زبان فارسی یا انگلیسی تنظیم شده و مورد استفاده آنها قرار گیرد.
این سیستم قادر است تا برای پرسنل و مشتریان شما به هر دو زبان فارسی یا انگلیسی تنظیم شده و مورد استفاده آنها قرار گیرد.
تیم پشتیبانی ما ضمن تلاش برای بهبود کیفیت این محصول ، آماده ارائه خدمات به شما در تمام طول هفته خواهد بود.
تیم پشتیبانی ما ضمن تلاش برای بهبود کیفیت این محصول ، آماده ارائه خدمات به شما در تمام طول هفته خواهد بود.
گردآوری و مدیریت کلیه تجهیزات فناوری اطلاعات سازمان. مشاهده یکجای کلیه تجهیزات، تغییر وضعیت تجهیزات، ثبت مشخصات مهم تجهیزات و ...
فراهم سازی فرآیندی ساختاریافته، خودکار و چابک برای تشخیص تغییرات در تجهیزات فناوریاطلاعات سازمان.گجت نمایش تغییرات، نمایش تغییرات برحسب نوع تجهیز، بررسی تغییرات و کنترل کیفیت خدمات.
با طراحی و اجرای SLA ای پویا و مدبرانه، مطابقِ برنامه انجام شدنِ خدمات را تضمین نمایید و کارکرد کارشناسان IT سازمان خود را بالا نگه دارید.
دیگر زمان آن سر رسیده تا وقت کارشناسان فنی شما صرف مشکلات جزیی کاربران سازمانی شود.
جمعآوری اطلاعات مناسب و گزارشات هدفمند به شما کمک خواهد کرد تا دانش کافی برای ارتقاء قابلبت خدمات و تجهیزات IT سازمان دراختیار داشته باشید.
شناسایی دقیق و جمعآوری خودکار اطلاعات سختافزاری و نرمافزاری تجهیزات IT سازمان خود را همچون Caseها، Switchها، Scannerها، Printerها، Routerها، Access Pointها، Monitorها و ... به میزکار امنپرداز واگذار نمایید.
چه گزارشاتی میتواند معیار مناسبی برای نظارت جامع شما بر خدمات IT سازمان باشد؟ چه گزارشاتی به شما کمک میکند تا وضعیت جاری سازمان را بتوانید بهراحتی و بصورت جامع مطالعه نمایید؟
با مدیریت انبار و داراییها ، چرخهی مدیریت تجهیزات IT سازمان خود را کامل نمایید.
info@mymadad.ir
info@mymadad.ir
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109