نرم افزارمديريت منابع IT، نرم افزار جامع مديريت درخواست و تجهيزات و دارائيهاي IT است و به صورت کامل توسط کارشناسان شرکت نرم افزاري ايده نگار توليد شده است. جامع ترين نرم افزار Help Desk در ايران بوده و ما به صورت تخصصي و تنها بر روي توسعه و راه اندازي Help Desk در سازمانها و شرکتها فعاليت مي کنيم.
آري نرم افزار مذکور تحت وب طراحي و با زبان PHP و بانک MY SQL طراحي شده است
نرم افزار مذکور با لايسنس نامحدود و بدون محدوديت ثبت کاربر و تجهيزات بفروش مي رسد
نرم افزار مذکور بصورت ريموت روي سرور سازمانها نصب و راه اندازي مي شود و در صورت نياز آموزش تلفني يا حضوري صورت مي گيرد که هزينه هاي اياب و ذهاب و اقامت بر عهده مشتري مي باشد پس از آن تا يکسال پشتيباني رايگان (غير حضوري ) و ارائه ويرايش هاي جديد درفهرست خدمات خواهد بود .
پشتيباني نرم افزار دراين حالت به دوصورت امکان پذير است
اين نرم افزار از طريق سرويس WMI کليه اطلاعات سخت افزاري سيستم هاي تحت شبکه را بدون نصب Ajent روي کلاينتها جمع آوري مي نمايد.
درصورتي که قطعه سخت افزاري از رايانه اي از سازمان را تعويض نموده ايد و خواهان به روزرساني اطلاعات هستيد کافي است اطلاعات سيستم را مجددا اسکن نموده و اطلاعات را به روزرساني نماييد البته لازم به ذکر است که تمامي سوابق اسکن درسيستم ثبت شده واطلاعات قبلي نيز به عنوان سوابق تجهيز قابل رويت خواهند بود .
بايد گفت بخش انبارموجود در نرم افزار صرفا بصورت تخصصي ويژه حوزه فناوري اطلاعات مي باشد و کليه اقلام و کالاهاي نو و مستهلک اين واحد در اين بخش قابل ثبت و آمارگيري توسط اين قسمت مي باشد. ضمنا شما ميتوانيد خروج قطعات انبار را به درخواستهاي تعميرات ضميمه نموده ودرسوابق هر درخواست نگهداري نماييد .
اين واژه مخفف عبارت Preventive Maintenance و بمعني تعميرات پيشگيرانه مي باشد که در حوزه فناوري اطلاعات آن را با نام سرويسها و بازديدهاي دوره اي مي شناسيم .اين فرآيند بصورت جداگانه در نرم افزار تحت برنامه ريزي هاي مدون اجرا و پياده سازي شده است که به کمک آنها ميتوان احتمال وقوع مشکلات را تاحد زيادي کاهش داد .
EM مخفف عبارت Emergency Maintenance و بمعني تعميرات اضطراري مي باشد . درحوزه فن آوري اطلاعات اين فرآيند درقالب درخواستهاي اضطراري کاربران با موضوعات مختلف مثل تعميرات سخت افزاري ، مشکلات نرم افزاري ، مشکلات شبکه و ... دربرنامه هاي کاري مسئولين IT انعکاس مي يابد .
درتمامي سازمانها امکان ارجاع و پيگيري درخواست طبق فرآيندي کاملا متفاوت صورت ميپذيرد به شکلي که بتوان مسئوليت ها را تعيين و ارجاعات و اقدامات صورت گرفته روي هر درخواست را تعيين نمود. اين نرم افزار دربخش درخواستها داراي قابليتهايي است که بتوان روند اجراي درخواست را طبق نياز مسئولين و مديرسيستم ، تنظيم و اجرا نمود .
اين نرم افزار در کليه شبکه هاي قابل اجرا مي باشد اينترنت اينترانت شبکه هاي داخلي سرور مورد نياز آن با حداقل H.d.d 500 gig و ram 4 gig و سيستم عامل win 2003 يا ???? البته شايان ذکر است نرم افزار مذکور روي تمام ويندوزها از جمله ويندوز xp قابل اجرا و استفاده مي باشد
خير ، پس از اتمام نصب نرم افزار روي سرور نياز به نصب هيچ اپليکيشن جانبي روي کلاينتهاي شبکه نخواهد بود ، و تنها فعال بودن سرويس هاي ويندوزي مثل Firewall و WMI روي تمامي کلاينتها کافي است .
اين نرم افزار قابليت اتصال و ارتباط با سرور اکتيودايرکتوري را دربخش خواندن اطلاعات کاربران سيستم و نيز خواندن اطلاعات سخت افزاري را دارا ميباشد.اين ويژگي تا حد زيادي موجب تسريع درثبت اطلاعات مورد نظر شما خواهد شد.
اين نرم افزار قابليت اجرا درتمامي ساختارهاي شبکه اعم از Workgroup و Domain را داراست
پورتهاي مورد نياز جهت خواندن اطلاعات سخت افزاري و ارتباط با اکتيودايرکتوري به شرح زير هستند : 443,139,445,3306,135
دربخش پنل کاربري محدوديتي در نوع مرورگر وجود ندارد اما خاطر نشان ميگردد در بخش مديريتي ترجيحا از مرورگر Mozila Firefox و يا Google Chrome استفاده نماييد
اجراي سريع و درست اين نرم افزار در کليه سازمانها مزاياي ذيل را در بر خواهد داشت :
تمامي کاربران سيستم درتمامي بخش ها امکان ثبت درخواست ازطريق پنل کاربري که به همين منظورطراحي شده است را دارا مي باشند.براي اينکار پس ازورود کاربران به سيستم واعتبارسنجي ايشان ،سامانه ارسال و پيگيري درخواستها براي کاربر فعال شده و امکان ارسال درخواست و پيگيري درخواستهاي قبلي براي وي امکان پذير خواهد بود.
درصورتي که کاربران شما طي مشکلات فني امکان ارسال درخواست خرابي ازسمت نرم افزار را نداشته باشند اين امکان براي کارشناسان شما فراهم شده است تا بتوانند درخواست کاربران را به صورت غيابي درسيستم ثبت نمايند .
باتوجه به تحت وب بودن نرم افزار نياز به نصب هيج اپليکيشن اضافي ازسوي مشتريان نيست و اين فرآيند کاملا ساده صورت ميپذيرد براي اينکار کافي است پس از دانلود نسخه مورد نظر ويزارد اجرايي را روي سرورمورد نظر مرحله به مرحله طي نموده و شاهد اجراي نرم افزاربه صورت اتوماتيک باشيد !
درصورتي که مشتريان داراي شرايط مناسب دريافت نسخه هاي به روزرساني ازجمله داشتن قرارداد پشتيباني با شرکت باشند ،اين شرکت خودرا موظف به ارسال نسخه هاي جديد نرم افزار و به روزرساني سيستم با قابليت هاي جديد ميداند .
درنسخه آزمايشي امکان مشاهده تمامي ويژگي هاي نرم افزارفراهم گرديده است تا مشتريان بتوانند درفرصتي يکماهه و پس از بررسي و اطمينان از عملکرد نرم افزار نسبت به خريد نهايي سيستم اقدام نمايند.
درفرآيند ثبت کاربران شما امکان ثبت يکباره کاربران ازطريق ارتباط با اکتيودايرکتوري و نيزازطريق فايل و يابصورت ورود مستقيم اطلاعات به صورت سيستمي را داراخواهيد بود .
آري ،با توجه به ساختار چارت سازماني که در نرم افزار بدون محدوديت تعبيه شده است ، ميتوانيد سطوح دسترسي مختلف را براي کارشناسان خود جهت بررسي بيشتر درعملکرد زير مجموعه ها يا شهر ها و استانهاي تحت نظرخود تعريف نماييد.
نرم افزار مديريت منابع IT اين نرم افزار داراي بيش از ?? گزارش مختلف درحوزه هاي گوناگون ميباشد که به طور خلاصه ميتوان به موارد زير اشاره نمود:
براي انجام اينکار کافي است تجهيز رايانه را انتخاب نموده و سپس ثبت اموال را انتخاب نماييد .پس از انجام اين کار مشاهده خواهيد کرد که بخش ثبت اطلاعات مربوط به خواندن اطلاعات سخت افزاري براي شما فعال خواهد شد .درصورتي که کاربرادمين هستيد ميتوانيد ازميانبرپايين صفحه باعنوان "شروع اسکن " نيز استفاده نماييد
info@mymadad.ir
info@mymadad.ir
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109