ساختار سازمانی تصریح می کند که وظایف، چگونه تخصیص داده شوند، چه شخصی به چه کسی گزارش دهد و سازوکار هماهنگی رسمی و همچنین الگو تعاملی سازمانی که باید رعایت شوند کدامند؟
ما ساختار را به عنوان یکی از اجزاء سازمان، که از عنصر پیچیدگی، رسمیت و تمرکز تشکیل شده، تعریف می کنیم.
پیچیدگی، حدود تفکیک درون سازمان را نشان می دهد. همچنین میزان تخصص گرائی، تقسیم کار و تعداد سطوح در سلسله مراتب سازمان را اشاره می کند. و حد و حدودی که واحد سازمانی از لحاظ جغرافیایی پراکنده شده اند را نیز تصریح می کند.
ساختار سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات در سازمان ها به چه صورت پایه ریزی شده است ؟
چارت سازمانی موجود در حوزه فناوری اطلاعات به چه صورت تعریف می شود ؟
info@mymadad.ir
info@mymadad.ir
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109