امروزه به جرات میتوان گفت، یک کسب و کار موفق به شدت متکی بر کیفیت سرویسِ IT ی آن میباشد. لذا پایین آمدن کیفیت در ارائه خدمات IT میتواند هزینهی جبرانناپذیر و مخربی بر آن کسب و کار وارد نماید.
قرارداد سطح خدمات (SLA) توافقاتیست که مابین کارفرما و پیمانکار در نحوه ارایه خدمات امضاء میشود و مطابق آن پیمانکار را موظف میکند تا خدمات خود را بر اساس توافقات امضاء شده ارائه دهد و درمقابل کارفرما نیز براساس همان توافقات متعهد است تا هزینه خدمات را پرداخت نماید. این توافقات معیاری برای داوری و کنترل کیفیت خدمات میباشد.
امروزه سازمانها برای اطمینان از اجرای خدماتی با کیفیت و سطح بالا، در ثبت قرارداد سطح خدمات بسیار سختگیرانه عمل میکنند. آنجا که یک سازمان، خدمات IT را به پیمانکاران خارجی واگذار میکند، تعریف SLA برای برونسپاری خدمات IT بسیار اهمیت دارد. لذا تعریف دقیق SLA باعث میشود تا فشار لازم و چشمگیری بر کارشناسان فنی میزکار وارد شود تا مدیریت IT از اجرای با کیفیت خدمات مطمئن شود.
info@mymadad.ir
info@mymadad.ir
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109