چرا help desk؟

چرا help desk؟

یک دهه تجربه موفق در تولید نرم‌افزار help desk

یک دهه تجربه تولید در حوزه‌ی نرم‌افزار Service Desk و عبور از موانع و سختی‌ این مسیر، نرم‌افزار میزکار امن‌پرداز را به نرم‌افزاری بالغ و جامع تبدیل کرده است.در طی این ده‌سال میزکار امن‌پرداز در کنار سازمان‌ کشورمان حرکت کرده‌است و دغدغه همیشگی ما رفع نیازها و ارتقاء خدمات‌فناوری اطلاعات مشتریان بوده و در آینده نیز اصلی‌ترین دغدغه ما خواهد بود.

کاهش چشم‌گیر هزینه‌ خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات در سازمان‌ها

یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌ مدیران فناوری‌اطلاعات سازمان‌ها، کاهش هزینه‌ پشتیبانی و خدمات IT می‌باشد. دغدغه‌ای که هدف اصلی میزکار امن‌پرداز قرار گرفته است.

میزکار امن‌پرداز با ارائه راه‌حل‌ منحصربه‌فرد خود، تلاش می‌کند که اساسی‌ترین هزینه‌ خدمات فناوری‌اطلاعات سازمان شما را کاهش دهد.

میزکار امن‌پرداز یک راه‌حل است

محصول نرم‌افزاری میزکار امن‌پرداز، با ارائه امکاناتی چون Help Desk، مدیریت رخداد‌ها، مدیریت تغییرات، مدیریت پیکربندی، مدیریت تجهیزات، مدیریت انبار و دارایی‌ها، مدیریت ارتقا‌ء و ... نیاز حیاتی مدیریت خدمات IT سازمان شما را فراهم‌ می‌سازد.

این امکانات حیاتی، راه‌حل‌ ی در اختیار شما قرار می‌دهد تا مشکلات خدمات فناوری‌اطلاعات سازمان خود را به بهترین و استانداردترین شکل ممکن حل و آن را بهبود بخشید.

پشتیبانی از استاندارد ITIL

میزکار امن‌پرداز پرداز از ابتدا استاندارد ITIL را نقشه‌راه خود قرار داده‌است تا با رویکردی جهانی، راه‌حل‌ خود را به شما ارائه دهد.

پشتیبانی ۲۴ در ۷ از نرم افزار

در طی این یک دهه‌ تجربه در تولید نرم‌افزار Service Desk ، گروه پشتیبانی شرکت این افتخار را داشته است تا با همتی بزرگ، همیشه و در تمامی ساعات هفته، از مشتریان خود حمایت و پشتیبانی نماید.

رضایت مشتری بزرگترین دغدغه مجموعه‌ی تولید و پشتیبانی محصول میزکار امن‌پرداز می‌باشد و این ادعا را توانستیم در یک دهه تجربه‌ی موفق اثبات کنیم.

بهبود چشم‌گیر در ارائه خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات در سازمان‌ها

میزکار امن‌پرداز، فرآیند خدمات IT سازمان شما را هدف قرار داده‌است و با ارائه راه‌حل‌ها و استاندارد‌ مناسب، موجب خواهد شد تا بهبود چشم‌گیری در ارائه خدمات IT سازمان صورت گیرد.

ارائه گزارش‌ جامع برای نظارت و بررسی عملکرد خدمات IT

مدیران IT با آمارها و گزارش‌ها سر و کار دارند تا شاخص‌ کیفی خدمات را نظارت و بررسی نمایند. میزکار امن‌پرداز گزارش‌ها جامعی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید شاخص‌ها کیفی خدمات IT سازمان را کنترل و به سمت اهداف استراتژیک سازمان با کمترین هزینه حرکت نمایید.

پست الکترونیک

info@mymadad.ir

پست الکترونیک

info@mymadad.ir


تلفن

2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +

تلفن

2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +

آدرس

قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109

آدرس

قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109