در نرم افزار Help desk یکی از مهمترین بخشها، قسمت مدیریت تیکت| Ticket است. به این بخش در مواردی issue tracking system یا ITS به معنی سیستم رهگیری مشکلات کاربر یا support ticket نیز گفته میشود.
مهمترین وظیفه این سیستم جمع آوری و تمرکز درخواست مبتنی بر ایمیل می باشد.
در این سیستم بر اساس بخش تعریف شده در قسمت مدیریت هر تیکت به واحد مربوطه ارجاع می شود.
روش کار از سمت کاربر نیز بسیار ساده است کاربر می تواند از 2 طریق تیکت ارسال کند یک وارد بخش پشتیبانی شود و از قسمت تیکتینگ به واحد مربوطه یک تیکت ارسال کند.
دوم به طور معمول یک ایمیل به بخش پشتیبانی ارسال کند. در روش دوم نرم افزار ایمل را به صورت تیکت به آرشیو درخواستها انتقال می دهد و منتظر بررسی کارشاس می ماند.
در بخش تیکت امکانات دیگری مثل جستجو و تغییر وضعیت تیکت یا ارجاع بین کارشناسان نیز وجود دارد.
یکی از محاسن سیستم تیکت این است که در آینده کاربر یا کارشناس امکان مراجعه به سوابق مشکل کاربر را خواهند داشت.
info@mymadad.ir
info@mymadad.ir
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109