تست اولیه نرم افزار سازمانی (Service Desk)

نرم افزار مدد

تست اولیه بر روی نرم افزار جامع سازمانی در دو شرکت به طور همزمان آغاز شد.

این نرم افزار با نام Service Desk که قرار است در آینده در بازار عرضه شود، در شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و باشگاه مشتریان بانک گردشگری (باشگاه گردشگری ایرانیان) به طور آزمایشی راه اندازی شد.


این نرم افزار در حال حاضر علاوه بر ساده کردن کار بخش IT سازمان با ارائه روند به طور داینامیک و همچنین جمع آوری اطلاعات پرسنل و نرم افزار و سخت افزار تحویلی کاربران و موجود در انبار، محیطی را برای راهبران انفورماتیک ساخته و پرداخته است که کار خود را به طور منظمی بین همکاران پخش کرده و به انجام رساند.


علاوه بر قابلیت ذکر شده در بالا این نرم افزار قابلیت ایجاد نا محدود فرم ها را به طور داینامیک دارد که حتی این فرم ها می توانند بر روی روند ها به طور داینامیک حرکت کرده و با توجه به انجام دهنده مشخص شده بر روی اطلاعات آن کارها انجام شود.

پس از تست کامل و ارائه نسخه بتا 1 این نرم افزار قابلیت آن به طورکامل برای شما شرح داده می شود.

پست الکترونیک

info@mymadad.ir

پست الکترونیک

info@mymadad.ir


تلفن

2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +

تلفن

2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +

آدرس

قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109

آدرس

قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109