نقش مختلف help desk

میز امداد (Help Desk) چیست؟

نقطه ای متمرکز برای پاسخگویی به درخواست کاربران و ارتباط مستقیم کارشناسان و کاربران داخل یا خارج سازمان.

نقش   مختلف help desk

مدیر سیستم

همیشه در دسترس ، حتی بر روی موبایل شما

طراحی نرم افزار تحت وب و سایت اینترنتی به شیوه واکنش گرا (Responsive) این امکان را فراهم خواهد آورد تا ظاهر پوسته گرافیکی ، بسته به نوع دستگاه تغییر کرده و بهینه گردد.Helpical هم با توجه به اهمیت قابل استفاده بودن در تمامی شرایط و مکان ها ، این امکان را برای پرسنل و مشتریان شما فراهم می آورد تا بتوانند علاوه بر کامپیوتر شخصی و لپ تاپ ، با انواع تبلت ها و موبایل هوشمند نیز از آن استفاده نمایند.

امکانات نرم افزار میز امداد رادین



1. اطلاعات پایه




2. امکان ایجاد طبقه بندی مختلف




3. تیکت ها(درخواست ها)




4. راه حل ها




5. امکان جستجوی پیشرفته میان درخواست ارسال شده به بخش پشتیبانی




6. امکان ارتباط با کاربران از طریق پیامک




7. زیر سیستم برنامه ریزی:

امکان برنامه ریزی برای زمان پاسخگویی به درخواست ها و امکان درج مهلت برای پاسخ به هر درخواست.




8. گزارش ها:




9. امنیت و دسترسی:




10. دیگر امکانات:

پست الکترونیک

info@mymadad.ir

پست الکترونیک

info@mymadad.ir


تلفن

2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +

تلفن

2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +

آدرس

قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109

آدرس

قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109