در اکثر سازمان ی که سامانه جامع مدیریت درخواست و خدمات فناوری اطلاعات گاما راهاندازی شده است، از سیستم اتوماسیون اداری هم استفاده میکنند. سیستم اتوماسیون اداری پیشرفته، معمولا بخشی برای تولید فرم، ایجاد گردش کار، دارند که به کمک این امکانات میتوان یک مدیریت تیکت ساده در سازمان راهاندازی کرد. حال پرسش اساس این است که باتوجه به عملیاتی بودن اتوماسیون اداری چه نیازی به help desk داریم؟ در این نوشته کوتاه ۷ تفاوت عمده بین سیستم اتوماسیون اداری، و سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا به اختصار نرم افزار Help Desk ذکر شده است.
info@mymadad.ir
info@mymadad.ir
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109