شاید شما که در حال مطالعه این مقاله هستید مسئول پشتیبانی واحد نرم افزار یا شبکه و ... یک سازمان هستید و با چالش ها و ترافیک کاری بالای اینگونه واحدها آشنایی دارید
واحد فناوری اطلاعات ، واحد پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان، همیشه با انبوهی از درخواست ها روبرو می شوند، در برخی زمان ها تعداد درخواست ها و سوالات به قدری زیاد می شود که کارشناسان واحد مذکور نمی توانند به همه آنها به درستی و به موقع رسیدگی کنند، و این موضوع موجب سردرگمی کارشناسان و نیز نارضایتی کاربران و مشتریان می شود، در این مواقع همه کارشناسان تلاش می کنند تا حد ممکن به تعداد بیشتری از کاربران و مشتریان مراجعه کرده و حداقل بخشی از درخواست ها و مشکلات ایشان را برطرف سازند که این خود موجب نا تمام ماندن کارها و کاهش کیفیت سطح خدمات می شود.
در این موقع بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از نرم افزار مدیریت درخواست ها میباشد که در ادامه به بررسی مزایا و امکانات این نرم افزار میپردازیم
دیگر نیازی نیست که لیست درخواست ها را به صورت دستی مدیریت کنید! ، فقط کافیست کارشنایان واحد به کارتابل خود وارد شوند، در این قسمت هر کارشناس لیستی از درخواست ها را مشاهده خواهد کرد که با توجه به تخصص و سمت خود وظیفه پاسخگویی به آنها را دارد. همچنین در این لیست تمامی مکاتبات انجام شده بین کاربر و کارشناس ثبت میشود و در ن ت چنانچه مشکل کاربر برطرف شد درخواست بسته و از روند پاسخگویی خارج میشود.
گزارش گیری از روند عملکرد برای هر مدیری هائز اهمیت است و بدون آن نمیتوان متوجه کیفیت عملکرد سازمان شد بخصوص برای سازمانها و واحد پاسخگویی و پشتیبانی. گزارشها در واحد مدیریت درخواست میتوانند اطلاعاتی درباره :
تصور کنید همه مشتریان برای رفع مشکلات خود با شرکت تماس بگیرند و از شما بخواند که در لحظه پاسخگوی آنها باشید
info@mymadad.ir
info@mymadad.ir
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
2765 774 253 98 +
0800 065 919 98 +
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109
قم- خ انقلاب - کوچه 41 - مرکز رشد
دانشگاه قم - واحد 109